فروش گرانول پلی کربنات در سایت

خرید و فروش آنلاین و صادرات و واردات انواع مختلف گرانول ،  مستربچ های رنگی، کامپاندهای آماده  و سایر محصولات پلاستیکی و و ارتباط با فروشنده های آن در نقاط مختلف کشور ، همچنین انجام انواع تست و آزمایش ها روی پلیمر ها ، اخذ استاندارد ها و ایزوهای مورد نیاز و…

مجموعه ننا در تمامی موارد عنوان شده ، آماده ارائه خدمات می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

مهندس محسن جعفری 09119531642

فروش گرانول پلی کربنات در سایت

پلی کربنات چیست؟

انواع گرانول پلی کربنات در سایت های معتبر به فروش می رسد.

پلی کربنات pc ماده شفافی است که به جای شیشه استفاده می شود، و در بخش های مختلف ساختمانی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. گرانول پلی کربنات pc شود که مقاومت بالایی در برابر گرما دارد. نوعی ترموپلاستیک های مهندسی مقام که در کنار هر نوع از مصالح ساختمانی به کار می رود و در سایر صنایع کاربردهای گسترده ای دارد.

این ورقه ها به دلیل قابلیت شفافیت و عبور نور و سایه پذیری و ظاهر شیشه ای مانند و بی رنگ، به راحتی با سایر مصالح ساختمانی هماهنگ می شود. گرانول پلی کربنات pc نه تنها دارای سایزهای مختلف است بلکه در برابر اشعه خورشید و ضربه مقاوم است. مصرف این گرانول در بازار داخل و بازار های جهانی بسیار بالا هر به مرور در حال افزایش است.

جهت خرید و فروش انواع گرانول پلی کربنات صنعتی موجود در سایت و مزایای استفاده از آن و مشاوره در زمینه سایر مواد پلیمری با شماره 09119531642 با مجموعه ننا در ارتباط باشید.

لینک تلگرام

لینک اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Us