لیست قیمت روزانه گرانول بادی سفید

خرید و فروش آنلاین و صادرات و واردات انواع مختلف گرانول ،  مستربچ های رنگی، کامپاندهای آماده  و سایر محصولات پلاستیکی و و ارتباط با فروشنده های آن در نقاط مختلف کشور ، همچنین انجام انواع تست و آزمایش ها روی پلیمر ها ، اخذ استاندارد ها و ایزوهای مورد نیاز و…

مجموعه ننا در تمامی موارد عنوان شده ، آماده ارائه خدمات می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. مهندس محسن جعفری 09119531642

لیست قیمت روزانه گرانول بادی سفید

لیست قیمت روزانه گرانول بادی سفید

گرانول بادی سفید نوعی پلی اتیلن از گرید بادی است که  روزانه مشتریان زیادی به دنبال پیدا کردن منبع تامین بزرگی از آن هستند تا به تجارتشان رونق بخشند . این ماده در صنعت بازیافت نیز بسیار پر ارزش است و تولید کنندگان و صنعتگران این حیطه از این ماده به عنوان یک افزودنی جهت تقویت سایر محصولات استفاده می کنند.

چون رنگ پذیری مواد بی رنگ و سفید در تمامی طیف ها امکان پذیر است ، ارزش اقتصادی این محصول چه به صورت پرک آسیابی و چه به شکل گرانول از سایر مواد رنگی بالا تر است.

جهت اطلاع از لیست قیمت های روزانه انواع گرانول بادی سفید و سایر محصولات و مشاوره در زمینه سایر مواد پلیمری با شماره 09119531642 با مجموعه ننا در ارتباط باشید.

لینک تلگرام

لینک اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Us