چگونه گرانول پلاستیکی باکیفیت تولید کنیم؟

خرید و فروش آنلاین و صادرات و واردات انواع مختلف گرانول ،  مستربچ های رنگی، کامپاندهای آماده  و سایر محصولات پلاستیکی و و ارتباط با فروشنده های آن در نقاط مختلف کشور ، همچنین انجام انواع تست و آزمایش ها روی پلیمر ها ، اخذ استاندارد ها و ایزوهای مورد نیاز و…

مجموعه ننا در تمامی موارد عنوان شده ، آماده ارائه خدمات می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. مهندس محسن جعفری 09119531642

چگونه گرانول پلاستیکی باکیفیت تولید کنیم؟

گرانول چیست و چگونه تولید می شود؟

احتمالا تعدادی محدودی از افراد جامعه بدانند که ضایعات پلاستیکی خانگی ، و صنعتی چگونه بازیافت می شوند. یا اینکه محصول تولید شده از آن به چه شکلی است؟

ضایعات لاستیکی پس از جمع آوری و تفکیک در کارگاه های ضایعاتی به به شکل خاصی از پلیمر در می آیند که در قالب دانه های ریز کاربردها و مصارف گوناگونی دارد که به آن گرانول گویند . مواد پس تفکیک ،شستشو و آسیاب با دستگاهی به نام اکسترودر ذوب می شوند. این دستگاه پلیمرها را به شکلی روان مانند گوشت چرخ شده در آورده و تیغه ای که در خروجی این دستگاه است پلیمر را ریز کرده و گرانول تولید می شود.

در پاسخ به اینکه چگونه گرانول پلاستیکی باکیفیت تولید کنیم؟ و مشاوره در زمینه سایر مواد پلیمری با شماره 09119531642 با مجموعه ننا در ارتباط باشید.

لینک تلگرام

لینک اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Us