گرانول، مستربچ ، کامپاند

کامپاند کردن با افزایش پایداری و استحکام محصولات موجب افزایش طول عمر آن ها می شود. برای تهیه انواع مستربچ ، گرانول ، کامپاند با شماره 09119531642  تماس حاصل فرمایید.

گرانول، مستربچ ، کامپاند

افزایش طول عمر محصولات پلیمری با کامپاند کرد

نور خورشید و اشعه های مضر آن همیشه موجب فرسایش انواع پلاستیک ها شده و این یکی از بزرگترین ضعف های پلیمر ها بوده است. وجود اکسیژن به این فرآیند سرعت بخشیده و موجب تغییرات فیزیکی و گاهی اوقات به طور کلی ساختار شیمیایی مواد را تغییر می دهد این تغییرات خود را به شکل ترک، تغییر رنگ به زردی، از بین رفتن جلا و ….خود را نشان داده و در نهایت موجب از بین رفتن پلیمر می شوند. متاسفانه گاهی اوقات شدت تغییرات به حدی زیاد است که دیگر نمی توان از ضایعات آن در مراکز بازیافت مجددا استفاده کرد و باید از چرخه تولید و مصرف خارج شوند.

گرانول، مستربچ ، کامپاند

به همین علت رنگدانه‌های مختلف به ترکیب مواد ساخت پلاستیک از پلیمر اضافه می‌کنند و در اصطلاح آن را کامپاند می کنند این کار سبب افزایش مقاومت پلاستیک در برابر اشعه ماورا بنفش و انواع ناپایداری های دیگر می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید و فروش و صادرات و واردات این محصول و فرآورده های آن و اطلاع از قیمت های آن در نقاط مختلف کشور با ما تماس بگیرید.

مهندس محسن جعفری 09119531642

لینک تلگرام

لینک اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Us