گرانول ، مواد اولیه دستگاه تزریق

قبلا در مورد ارزش بالای مواد ضایعاتی و گرانول ها صحبت کردیم. علاوه بر مواد اولیه پتروشیمی جهت تغذیه دستگاه های تزریق ،  از گرانول هم برای این امر استفاده می شود.

گرانول ، مواد اولیه دستگاه تزریق

مواد اولیه

 دستگاه های تزریق پلاستیک را می توان با مواد مختلفی تغذیه کرد ، ولی باید از دسته مواد مختلف پلیمری باشند. «تمامی ترموپلاستیک‌ها و اکثر ترموست‌ها و الاستومرها»  می توانند در دستگاه تزریق مورد استفاده قرار گرفته و به محصولات مختلفی تبدیل شوند.

«سختی، خاصیت ارتجاعی، دمای ذوب پلیمر، نوع استفاده محصول نهایی و قیمت» از مواردی هستند که در انتخاب مواد جهت تغذیه دستگاه موثر می باشند. قابل ذکر است که ترموست‌ها از طریق حرارت حالت می‌گیرند و پس از شکل‌گیری دیگر نمی توان مجددا از آن ها استفاده کرد ، چون دیگر تغییر شکل نمی دهند. این در حالی است که ترموپلاستیک ها را می توان چندین دفعه  ذوب کرد و دوباره به چرخه تولید بازگرداند.

البته که شیوه‌های تولید این مواد بسیار متفاوت و متنوع است. در استفاده از پلاستیک ها باید به این نکته توجه داشت که پلاستیک‌های چند بار استفاده شده هرگز خاصیت پلاستیک‌های تازه تولیدشده را ندارند. همین مسئله موجب افزایش اهمیت وجود دستگاه های تزریق می شود.

جهت خرید و فروش و صادرات و واردات این دستگاه و انواع تولیدات آن و اطلاع از قیمت های آن در نقاط مختلف کشور با ما تماس بگیرید.

مهندس محسن جعفری 09119531642

لینک تلگرام

لینک اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Us