گرانول پلی اتیلن آماده فروش

خرید و فروش آنلاین و صادرات و واردات ، گرانول پلی اتیلن ، انواع گرانول ،  مستربچ های رنگی، کامپاندهای آماده  و سایر محصولات پلاستیکی و اطلاع از قیمت های آن در نقاط مختلف ایران ، همچنین انجام انواع تست و آزمایش ها روی پلیمر ها ، اخذ استاندارد ها و ایزوهای مورد نیاز و…

مجموعه ننا در تمامی موارد عنوان شده ، آماده ارائه خدمات می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

مهندس محسن جعفری 09119531642

گرانول پلی اتیلن آماده فروش

تمام پلاستیک های تولید شده، به لحاظ ساختاری قابل بازیافت نمیباشد و  بعضی ااز آنها را به صورت پورد تولیدد می کنند تا به صورت افزودنی ها یا فیلر به مواد مختلف اضافه کنند. پلاستیک های بازیافت شده قابل مصرف در صنایع مختلف عبارتند از:

  1. 1.     HDPE: پلاستیک بادی-انواع بطری (شیر، موادشوینده، روغن) و کیسه های پلاستیکی و اسباب بازی. HDPE به عنوان ماده طبیعی در نظر گرفته میشود. رنگ آن طبیعی و بسیار با ارزش است، زیرا می تواند هنگام بازیافت به هر رنگی در آید.
    بازیافت HDPE، فرآیند ساده است، قطعات بزرگ را به قطعات کوچک تیدیل کرده و دوباره حرارت میدهند و طی فرایند قالب گیری تزریقی برای ساخت محصولات جدید، مانند لوله های پلاستیکی، تخته پلاستیکی، گلدان، سطل آشغال و بطریهای مواد غیر غذایی می باشند. مصارف صنعتی این محصول بسیار بالاست و که در پروژهای کشوری و بین المللی جهت تولید لوله های انتقال گاز وآب مورد استفاده قرار می گیرند.

مجموعه ننا حجم بالایی از گرانول پلی اتیلن آماده فروش را در اختیار دارد .جهت ارتباط با مجموعه ننا از طریق شماره 09119531642 اقدام نمایید.

لینک تلگرام

لینک اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Us