خریدار گرانول رشته ای ضایعاتی درجه1

خرید و فروش آنلاین و صادرات و واردات انواع مختلف گرانول ،  مستربچ های رنگی، کامپاندهای آماده  و سایر محصولات پلاستیکی و و ارتباط با فروشنده های آن در نقاط مختلف کشور ، همچنین انجام انواع تست و آزمایش ها روی پلیمر ها ، اخذ استاندارد ها و ایزوهای مورد نیاز و…

مجموعه ننا در تمامی موارد عنوان شده ، آماده ارائه خدمات می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. مهندس محسن جعفری 09119531642

خریدار گرانول رشته ای ضایعاتی درجه1

خریدار گرانول رشته ای ضایعاتی درجه1

موارد مصرف انواع گرانول در تولید چه محصولاتی است؟

پی وی سی به دلیل خواص عایقی بالا ، وزن پایین تر نسبت به فلزات و قیمت پایین تر نسبت به فلزات و سایر مواد ، جای آنها را در تولید بسیاری از محصولات گرفتند. برای مثال در گذشته برای ساخت درب و پنجره‌ها از مواد فلزی و یا چوبی استفاده می‌شد، در حالی که امروزه PVC کاربرد بیشتری دارد.
علاوه بر آن برای ساخت بسته بندی مواد غذایی و تولید انواع ظروف از پلی استر یا انواع پلی پروپیلن و پلی اتیلن استفاده می‌شود، در حالی که در گذشته سرامیک، شیشه و فلز رایج‌تر بوده است.

بسیاری از محصولاتی که در حال حاضر از آن‌ها استفاده می‌شود، انواع PVC می‌باشد، به عنوان مثال بسیاری از عایق‌های الکتریکی و یا پوشش‌های صندلی که برای ساخت انواع مبلمان به کار می‌رود، لوله کشی‌های مورد نیاز برای ساختمان‌ها و منازل نیز از جمله موارد مصرف آن‌ها به شمار می‌آید.

جهت ارتباط با خریدار گرانول رشته ای ضایعاتی باکیفیت و مشاوره در زمینه سایر مواد پلیمری با شماره 09119531642 با مجموعه ننا در ارتباط باشید.

telegram

instagram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Us