انواع نرم کننده های گرانول

خرید و فروش آنلاین و صادرات و واردات انواع مختلف گرانول ،  مستربچ های رنگی، کامپاندهای آماده  و سایر محصولات پلاستیکی و و ارتباط با فروشنده های آن در نقاط مختلف کشور ، همچنین انجام انواع تست و آزمایش ها روی پلیمر ها ، اخذ استاندارد ها و ایزوهای مورد نیاز و…

مجموعه ننا در تمامی موارد عنوان شده ، آماده ارائه خدمات می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. مهندس محسن جعفری 09119531642

انواع نرم کننده های گرانول

انواع نرم کننده های گرانول

پلیمر PVC یکی از محبوب ترین و پر مصرف ترین محصولات پتروشیمی در بین صنعتگران و تجار است است . این محصول در اپتدای امر محدودیت های مختلفی از جمله آسیب پذیری بالا در برابر حرارت و عدم انعطاف پذیری و نرمی دارد.

راه حلی که برای رفع این مسئله پیشنهاد می شود گرانول کردن این مواد است چون در فرآیند تبدیل پلیمر PVC به گرانول، افزودنی های مختلفی، از جمله نرم کننده ها به گرانول افزوده می شوند و استفاده از آن را آسان تر می کند . انواع نرم کننده های گرانول قابلیت کاربرد و مصرف آن را گسترش داده و ضمن حفظ استحکام ماده اولیه، نرمی و انعطاف پذیری آن را بالا می برند. علاوه بر پی وی سی ، مواد دیگری هم هستند که به صورت خام غیر قابل استفاده و شکل دهی هستند و باید به آن ها افزودنی های مختلفی افزود تا مورد بهره برداری قرار گیرند.

در پاسخ به اینکه انواع نرم کننده گرانول چیست و چه اثراتی دارد ؟ و مشاوره در زمینه سایر مواد پلیمری با شماره 09119531642 با مجموعه ننا در ارتباط باشید.

لینک تلگرام

لینک اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Us