روش های تولید گرانول با کیفیت

خرید و فروش آنلاین و صادرات و واردات انواع مختلف گرانول ،  مستربچ های رنگی، کامپاندهای آماده  و سایر محصولات پلاستیکی و و ارتباط با فروشنده های آن در نقاط مختلف کشور ، همچنین انجام انواع تست و آزمایش ها روی پلیمر ها ، اخذ استاندارد ها و ایزوهای مورد نیاز و…

مجموعه ننا در تمامی موارد عنوان شده ، آماده ارائه خدمات می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. مهندس محسن جعفری 09119531642

روش های تولید گرانول با کیفیت

روش های تولید گرانول با کیفیت

در مورد مهم ترین عوامل موثر بر افزایش کیفیت گرانول ، موضوع اول که بحث مواد اولیه و چگونگی تولید آن بود به طور کامل پرداخته شد، اما در این بخش می خواهیم در مورد ویژگی های یک دستگاه گرنول ساز با کیفیت صحبت کنیم:

  • ، دستگاه های آسیاب یکی از مهم ترین بخش ها در فرایند گرانول سازی هستند. شکل بدنه، تیزی و کیفیت تیغه های برش دهنده و سایر بخش های دستگاه آسیاب کننده در مرغوبیت و افزایش کیفیت محصول تولید شده نقش پررنگی دارند.
  • دستگاه آسیاب همانطور علاوه بر خورد کردن مواد پلاستیک مواد غیر پلاستیکی را از آن جدا می کند ، لذا گاهی اوقات به علت کارکرد بالا یا تخریب ممکن است نیاز به تعمیر و عیب یابی داشته باشد. تیغه این دستگاه مرتبا باید تیز شود.
  • از مهم ترین مزایای استفاده از گرانول، امکان کنترل در فرآیند تولید آن است. استفاده از دستگاه های اتوماتیک در فرآیند تولید و بهره گیری از نیروی انسانی ماهر و خبره، دقت کنترل را به حداکثر می رساند. در نتیجه کیفیت گرانول مواد بازیافتی افزایش می یابد.

در پاسخ به اینکه روش های تولید گرانول با کیفیت چیست؟ و مشاوره در زمینه سایر مواد پلیمری با شماره 09119531642 با مجموعه ننا در ارتباط باشید.

لینک تلگرام

لینک اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Us