تولید و عرضه گرانول خشک

گرانول خشک یکی از انواع گرانول ها است که در کنار سایر محصولات بازیافتی ، از مواد بازیافتی پلاستیکی تولید می شود و در بازار عرضه می شود.

تولید و عرضه گرانول خشک

در فرآیند تولید گرانول خشک ، ضایعات پلاستیکی را آسیاب کرده و پس از ذوب کردن در دستگاه اکسترودر و رد کردن از صافی از مجرا های کوچک و بسیار نازکی بیرون می آید و به همان شکل توسط یک کاتر تیز که با سرعت در حال گردش است بریده می شود.

تولید و عرضه گرانول خشک

در مراحل بعدی به طور هم زمان و هماهنگ باهم به وسیله ی چند موتور مکنده به داخل دستگاه کشیده می شود و با عبور از لوله هایی که طول زیادی دارند ، حرارتشان گرفته و سرد و خشک می شود.
پس از آن وارد مخزن بزرگی شده و فشار آن کاهش می یابد. و بر اثر افت فشار گرانول هایی که وزن بیشتری دارند و سنگین ترند به قسمت های پایین تر مخزن می افتند و از بالای آن هوا به فضای خارج از دستگاه هدایت می شود.

به دلیل نیاز به تعبیه ی اینورترهای مختلف در دستگاه های تولید گرانول خشک معمولا ساخت این دستگاه ها دشوارتر است و نیاز به دقت بیشتری دارد.

هزینه و ارزش افزوده ی این نوع از خط تولید بیشتر است و مواد تولید شده به گرانول پتروشیمی شبیه تر است.

تمام تلاش و ادعای مجموعه ی بازرگانی نناپلاست این است که بتواند با رعایت نکات استانداردیو همکاری با تولیدی های معتبر و با کیفیت بهترین خدمات را با رعایت هزینه های حداقلی به مشتریان خود ارائه کند.
جهت اطلاع از قیمت های محصولات مجموعه بازرگاتی نناپلاست و خرید و فروش و صادرات و یا واردات و … با ما در تماس باشید.
مهندس محسن جعفری 09119531642

لینک تلگرام
لینک اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Us