خرید و فروش پودر گرانول

گرانول پلاستیک و پودر آن در صنایع مختلفی کاربرد دارد و جهت تولید انواع مختلف ابزار های پلاستیکی به کار رفته و در بازار آمار خرید و فروش بالایی را به خود اختصاص داده است.

خرید و فروش پودر گرانول

بازیافت به معنای نجات طبیعت و محیط زیست و ضمن حفظ آن به خلق ثروت نیز کمک شایانی کرده است . چرا که مواد اولیه این صنعت لاستیک های فرسوده و دپو شده در سراسر کشور بوده که به فراوانی در ایران یافت می شوند و سالیانه چندین هزار تن از این مواد تولیده می شوند.

خرید و فروش پودر گرانول

محصولاتی مختلفی را می تون با این مواد تولید کرد که پودر لاستیک و پودر گرانول لاستیک استاندارد، ماده اولیه صنایع بسیاری مانند تولید انواع کف پوش ها، انواع تقویت کننده ها و جایگزین در زنگ ها، آسفالت، بتن، همچنین به عنوان سوخت اصلی کوره، ماده اولیه لاستیک سازی و… از آن دسته از محصولات هستد و کاربرد بسیار در داخل و سایر کشورها دارد که با صادر کردن آن می  توان ارز آوری کرد.

در فرآیند بازیافت لاستیک های فرسوده اپتدا سیم های آن را از آن جدا کرده و سپس در دو مرحله خرد می کنند. در مرحله بعد پس از عبور از مگنت جداسازی سیم فلزی از بافت تایر انجام می شود.در مرحله ی بعد الیاف را از مواد جدا می کنند و پس از آن مواد وارد آسیاب های نهایی می شوند که به صورت گرانول و پودر گرانول نرم لاستیک شکل می گیرند. سپس محصول تولید شده را بسته بندی و روانه بازار می کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید و فروش و صادرات و واردات این محصول و فرآورده های آن و اطلاع از قیمت های آن در نقاط مختلف کشور با مجموعه ی بازرگانی ننا پلاست و مشاوران آن تماس حاصل فرمایید.

مهندس محسن جعفری 09119531642

لینک تلگرام

لینک اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Us