فروش عمده پرک پت

خرید و فروش آنلاین و صادرات و واردات انواع مختلف گرانول ،  مستربچ های رنگی، کامپاندهای آماده  و سایر محصولات پلاستیکی و و ارتباط با فروشنده های آن در نقاط مختلف کشور ، همچنین انجام انواع تست و آزمایش ها روی پلیمر ها ، اخذ استاندارد ها و ایزوهای مورد نیاز و…

مجموعه ننا در تمامی موارد عنوان شده ، آماده ارائه خدمات می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. مهندس محسن جعفری 09119531642

فروش عمده پرک پت

خرید و فروش پلی اتیلن ترفتالات

این مواد از خانواده مواد پلاستیک گرانول به شمار می‌آیند. آن‌ها به دلیل توانایی قابل توجه خود در جلوگیری از ورود اکسیژن و خراب شدن محصول برای بسیاری از اهداف و بسته بندی مواد غذایی و نوشیدنی مورد استفاده قرار می‌گیرند. علاوه بر آن می‌توانند از خروج دی اکسید کربن در نوشیدنی‌های گازدار موثر واقع شوند.

هر چند این ماده به کمک برنامه‌های قابل بازیافت، مجددا مورد استفاده قرار می‌گیرد، با این حال شامل موادی است که به عنوان یک ماده سرطان زا در نظر گرفته می‌شود، به این دلیل که قادر به ایجاد سرطان در یک بافت زنده به شمار می‌آید.
در این نوع انتشار آنتیموان بیشتر است. دمای بالاتر از حد استاندارد باعث آزاد شدن ماده خطرناک موجود در این ماده پلاستیکی می‌شود.

این مواد پس از بازیافت در تولید انواع  محصولات پلاستیکی صنعتی ، تولید فرش ماشینی و بسیاری از محصولات دیگر استفاده می شوند.

جهت خرید و فروش عمدهعمده پرک پت به قیمت و مشاوره در زمینه سایر مواد پلیمری با شماره 09119531642 با مجموعه ننا در ارتباط باشید.

telegram

instagram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Us