فروش گرانول پلی اتیلن سنگین

خرید و فروش آنلاین و صادرات و واردات انواع مختلف گرانول ،  مستربچ های رنگی، کامپاندهای آماده  و سایر محصولات پلاستیکی و و ارتباط با فروشنده های آن در نقاط مختلف کشور ، همچنین انجام انواع تست و آزمایش ها روی پلیمر ها ، اخذ استاندارد ها و ایزوهای مورد نیاز و…

مجموعه ننا در تمامی موارد عنوان شده ، آماده ارائه خدمات می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. مهندس محسن جعفری 09119531642

فروش گرانول پلی اتیلن سنگین

کاربرد پلی اتیلن سنگین در تولید چه محصولاتی است؟

پلی اتیلن در سه دسته سنگین ، سبک و متوسط در صنایع تولید می شود و هر کدام با توجه به ویژگی هایی که دارند در تولیدات مختلف استفاده می شوند.

پلی اتیلن سنگین به  مواد پلاستیکی با چگالی بالاتری در دسترس هستند گفته می‌شود و برای بسته بندی مواد غذایی، ظروف مات، متراکم، قوی‌تر و ضخیم‌تری مانند بطری‌های شامپو یا بطری‌های دارویی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

این ماده یک گزینه مطمئن و مناسب برای انواع مواد غذایی به شمار می‌آیند، به این دلیل که نسبت به سایر مواد پایدارتر بوده و قابل بازیافت هستند.
با این حال بسیاری از متخصصان بر این باورند که بهتر است این ماده در بسته بندی مواد غذایی مورد استفاده قرار نگیرد، به این دلیل که در معرض آفتاب می‌تواند اشعه ماورا بنفش خورشید را جذب کرده و سیستم هورمونی انسان را مختل کند.

جهت خرید و فروش گرانول پلی اتیلن سنگین و سایر محصولات پلیمریو مشاوره در زمینه سایر مواد پلیمری با شماره 09119531642 با مجموعه ننا در ارتباط باشید.

telegram

instagram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Us