فروش گرانول بازیافتی باکیفیت

فروش گرانول بازیافتی باکیفیت
nenaplast.com

تولید گرانول بازیافتی باکیفیت شاه راهی است که با تضمین حفظ کیفیت تولید محصول نهایی و فروش و سودآوری بیشتر ، بقای مشاغل وابسته به این حوزه از صنعت پلاستیک را حفظ می کند.

تولید گرانول بازیافتی باکیفیت از سوی دیگر موجب می شود تجارت و فروش در صنعت بازیافت پلاستیک با قدرت بیشتری به ادامه مسیر بپردازد که قطعا یکی از سودمندترین نتایج آن حفظ محیط زیست و جلوگیری از آسیب های ناشی از دپوی زباله های پلاستیکی در طبیعت است.

پارامترهای مختلفی در کیفیت گرانول بازیافتی تولید شده دخیل است.

یکی از این عوامل مربوط به مواد ورودی به دستگاه های گرانول ساز و کیفیت این مواد است و عامل دوم به دستگاه گرانول ساز و ویژگی های آن در پروسه گرانول سازی مربوط می شود.

کیفیت مواد اولیه

کیفیت مواد اولیه ورودی شامل میزان رطوبت موجود در گرانول، مقدار اجزای فرار (voc) موجود در مواد اولیه، شکل و اندازه ذرات گرانول و همچنین گروه های فعال و ساختار شیمیایی مواد اولیه است.

علاوه بر این افزودنی های مصرف شده در آمیزه ی سازگاری اجزاء با یکدیگر نیز از جمله عوامل کیفی سنجش مواد اولیه به حساب می آید.

در مقاله ی بعدی به ویژگی های دستگاه گرانول ساز جهت تولید گرانول بازیافتی باکیفیت می پردازیم.

لینک مقاله بعد

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید و فروش و صادرات و واردات این محصول و فرآورده های آن و اطلاع از قیمت های آن در نقاط مختلف کشور با ما تماس بگیرید.

09119531642

لینک تلگرام

لینک اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Us