فروش گرانول پلی اتیلن HDPE

از جمله پرمصرف ترین پلیمرهایی که وجود دارد، پلی اتیلن و یا به اختصار PE است. گرانول پلی اتیلن HDPE در صنعت بسیار پر کاربرد است که در مجموعه بازرگانی ننا در تناژ بالا به فروش می رسد.

فروش گرانول پلی اتیلن HDPE

این پلیمر در در دانسیته های مختلف تولید می شود  که هر یک از این چگالی‌ها میتوانندمحصولی را تولید کنند که کارایی های متفاوتی داشته باشد .پس از این پلیمر با سطوح چگالی متفاوت می توان محصولات مختلفی تولید کرد. پلی اتیلن از نظر چگالی به چهار دسته تقسیم بندی می شود که در این بخش به اختصار در مورد پلی اتیلن سنگین صحبت می کنیم.

پلی اتیلن دارای چگالی بالا: HDPE

استحکام  این پلیمر بسیار بیشتر و این ماده بسیار محکم‌ است. در این ماده زنجیر های مولکولی بسیار فشرده هستند و این سبب شده که دانسیته آنها افزایش یابد و در برابر ضربه مقاومت بیشتری داشته باشند.‎

محصولات مختلفی مانند بطر‌ی‌های پلاستیکی، لوله‌هایی که برای آب و فاضلاب مورد استفاده قرار میگیرند، قطعات خودرو، قایق‌ها، اسباب بازی‌ها و سایر لوازم پلاستیکی از این ماده ساخته می شوند. از ویژگی های مثبت پلی اتیلن سنگین این است که هزینه کمتری برای تولید آن می شود و می توان از ضایعات آن برای تولید گرانول استفاده کرد و مجدد از آن بهره برد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید و فروش و صادرات و واردات این محصول و فرآورده های آن و اطلاع از قیمت های آن در نقاط مختلف کشور با ما تماس بگیرید.

مهندس محسن جعفری 09119531642

لینک تلگرام

لینک اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Us