فروش گرانول پلی اتیلن LDPE

گرانول پلی اتیلن LDPE به علت قیمت پایین تری که نسبت نوع سنگین آن دارد در تهیه و تولید محصولات مختلف با قیمت کمتر استفاده می شود و به شدت فروش بالایی دارد.

فروش گرانول پلی اتیلن LDPE

پلی اتیلن‌ها دارای وزن مولکولی فوق العاده

 این ماده دارای چگالی برابر با پلی اتیلن سنگین است و تفاوت آنها در این است که در این ماده طول زنجیرهای پلیمری بسیار زیاد است . این خصوصیت موجب شده است که این پلیمر در برابر سایش بسیار مقاوم شود. چون این ماده چگالی بالایی دارد از آن در ساخت پلاستیک های نظامی و مهندسی استفاده می شود.

(LDPEپلی اتیلن با دانسیته پایین(

این پلیمر از استحکام کششی و دانسیته بسیار کمی دارد . از این نوع پلی اتیلن در ساخت محصولاتی که به مقاومت بالایی در برابر انواع ضربه ها ندارند مانند لوله های آبیاری صیفی جات ، پلاستیک زباله ، گلدان و به صورت کلی میتوان از آنها در ساخت قطعات و ظروفی استفاده کرد که باید نرم بوده و انعطاف پذیری بالایی داشته باشند.

(MDPEپلی اتیلن با چگالی متوسط ( از این پلیمر ها در ساخت لوله‌های گاز و و لوله های آب بین شهری و محصولاتی از این دست استفاده می کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید و فروش و صادرات و واردات این محصول و فرآورده های آن و اطلاع از قیمت های آن در نقاط مختلف کشور با ما تماس بگیرید.

مهندس محسن جعفری 09119531642

لینک تلگرام

لینک اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Us