قیمت خریدفروش انواع مستربچ صنعتی مرغوب

خرید و فروش آنلاین و صادرات و واردات انواع مختلف گرانول ،  مستربچ های رنگی، کامپاندهای آماده  و سایر محصولات پلاستیکی و و ارتباط با فروشنده های آن در نقاط مختلف کشور ، همچنین انجام انواع تست و آزمایش ها روی پلیمر ها ، اخذ استاندارد ها و ایزوهای مورد نیاز و…

مجموعه ننا در تمامی موارد عنوان شده ، آماده ارائه خدمات می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. مهندس محسن جعفری 09119531642

قیمت خریدفروش انواع مستربچ صنعتی مرغوب

قیمت خریدفروش انواع مستربچ صنعتی مرغوب

خواص مستربچ روان کننده:

انواع مستربچ ها با توجه به نوع گرید و کاربردی که دارند در تولید محصولات متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرند. مستربچ روان کننده برای جلوگیری از اصطکاک محصولات پلیمری در حین تولید و پس از تولید استفاده می شوند.

زمانی که تولیدکنندگان فرایند تولید و ساخت فیلم‌های پلیمری را انجام می‌دهند، اصطکاک آن‌ها بسیار زیاد است، به همین دلیل باعث افزایش سطح چسبندگی به سایر لایه‌ها می‌شود، همین مسئله باعث می‌شود تا سرعت تولید کاهش یابد.
با توجه به نوع روان کننده، آن‌ها می‌توانند برای هر کدام از مراحل مفید واقع شود. آن‌ها پس از پایان فرایند اکستروژن، یک لایه اضافی بر روی سطح ایجاد می‌کنند تا به کمک آن ضریب اصطکاک به کمترین حد خود برسد، کاهش ضریب اصطکاک به افزایش کیفیت محصول نهایی منجر خواهد شد.

جهت آگاهی ازقیمت خریدفروش انواع مستربچ صنعتی مرغوب و مشاوره در زمینه سایر مواد پلیمری با شماره 09119531642 با مجموعه ننا در ارتباط باشید.

telegram

instagram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Us