قیمت خرید انواع مستربچ صنعتی مرغوب

خرید و فروش آنلاین و صادرات و واردات انواع مختلف گرانول ،  مستربچ های رنگی، کامپاندهای آماده  و سایر محصولات پلاستیکی و و ارتباط با فروشنده های آن در نقاط مختلف کشور ، همچنین انجام انواع تست و آزمایش ها روی پلیمر ها ، اخذ استاندارد ها و ایزوهای مورد نیاز و…

مجموعه ننا در تمامی موارد عنوان شده ، آماده ارائه خدمات می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. مهندس محسن جعفری 09119531642

قیمت خرید انواع مستربچ صنعتی مرغوب

قیمت خرید انواع مستربچ صنعتی مرغوب

مستربچ ها چه مزایایی در صنعت دارند؟

از جمله مزایای مستربچ‌‌ها در مواد پلاستیک گرانول این است که به منظور قالب گیری‌های تزریقی و یا دستگاه‌های بادی، تولید ورقه، پاکت، کیسه و یا محصولاتی مانند نوار PP و PE بسیار کاربردی خواهند بود. به طور کلی این مواد سازگاری مناسبی با همه مواد پلیمری دارند و می توان در آن را در همه پایه ها تولید کرد .  

این مواد نسبت به رزین‌های پلیمری و انواع مواد پلاستیک مقرون به صرفه هستند، در نتیجه موجب می‌شوند تا هزینه مواد اولیه تا میزان قابل توجهی کاهش یابد.

از آنجایی که قالب‌های تزریق در سریع‌ترین زمان خنک می‌شوند، خروجی نهایی محصول بسیار زیاد و قابل توجه است. خاصیت چاپ پذیری و جوش پذیری نیز تا میزان قابل توجهی افزایش می‌یابد، از این جهت که ثبات ابعادی آن‌ها بسیار زیاد است.

جهت آگاهی ازقیمت خرید انواع مستربچ صنعتی مرغوب و مشاوره در زمینه سایر مواد پلیمری با شماره 09119531642 با مجموعه ننا در ارتباط باشید.

telegram

instagram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Us